Jakie wybrać wizytówki

Wizytówka – niech się rzuca w oczy

Gdy prowadzimy biznes, brak wizytówki to gafa. Jest ona ważnym elementem wizerunku, sam fakt jej posiadania to jednak nie wszystko. Niechlujne wykonanie może przynieść efekt odwrotny od spodziewanego, dlatego przygotowanie wizytówki warto zlecić kompetentnej firmie. W sieci bez problemu można znaleźć porady, jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka. Przeczytamy o rozmiarze (9 × 5 cm), gramaturze papieru (280–300 g), druku jednostronnym, oszczędnej formie i unikaniu banalnych rozwiązań. I to wszystko prawda, ale jeśli dodatkowo użyjemy dyskretnego, oryginalnego akcentu, mamy pewność, że zostaniemy dostrzeżeni i pozytywnie odebrani.

Papierową wizytówkę można nawet zamienić na materiał, który wiąże się z działalnością firmy: metalem, drewnem, bawełną czy plastikiem. W tym ostatnim przypadku istnieje także możliwość zamówienia wizytówki przezroczystej.

W rozwiązaniach tradycyjnych delikatny połysk zapewni nam papier perłowy. Ciekawy metaliczny efekt to z kolei zasługa kolorów Pantone oraz lakieru UV. Dzięki nim w elegancki sposób wyróżnimy logo. Dzisiejsza poligrafia daje też niemal nieograniczone możliwości wyboru czcionki oraz jej koloru. Z kolei dodanie laminatu zwiększy trwałość wizytówek i poprawi ich wygląd. Przy tym wszystkim warto pamiętać o jednym – o dostosowaniu charakteru wizytówki do wizerunku, jaki firma chce wykreować na rynku.

Szukasz drukarni?

Podziel się swoimi pomysłami i poznaj naszą ofertę. Wspólnie możemy stórzyć coś wyjątkowego!

Wyślij zapytanie